BaHaGiAkAn InSaN dI sEkElIlInGmU, dIrImU jUa AkAn BaHaGiA...
AkU sAyAnG kAmU...

Friday 23 November 2012

Happy Saturday

Hari nie hari Sabtu, minggu nie kene keje... Happy.. Knp??? byk pkr aku happy, salah satunya Israel telah menghentikan serangannya ke atas Palestin, tp x brp happy sbb Israel tlh melanggar gencatan senjata dgn menembak seorang pemuda palestin di kepala.. huh.. mmg dasar israel, bangsa yg suka mungkir janji. tp xpe, janji Allah itu pasti.. di dalam Al-Quran telah tercatat bhw Baitulmaqdis akan di tawan oleh israel 2 kali. pasti akan ada pembalasannya utk orang yahudi nie..

Satu sbb lg, hehehe... dah nk pndah rumah.. tunggu dpt kunci je, yg lain da settle. tp penat skit la, nk mengemas brg2 dgn bdk kecik nama durrah kt umah yg jga "tolong" mengemas. Alahai anak.. nasib baik bru sorg kn... klu ramai, blh pengsan ibu n ayah..

Satu lg sbb, dah nk ujung thn kn... kene bodek bos lbh nie. hahaha.. pandai ke nk bodek??? bos muka serius skit je, aku da tunduk kepala, klu blh masuk bwh meja, pasti aku dah duduk bwh meja. ape pun keje kene ikhlas, sbb keje tu ibadah. In Shaa Allah, klu ada rezeki, ada la kan... Jgn terlalu berharap, nnti kecewa.. cewaahhh...

Ada lg sbb, haaa.... In Shaa Allah, awal thn dpn, nk cuti pjg skit, nk blk kg mr hubby di Kuala Besut, cuti berehat sbb da setahun lbh x blk kg. Seronoknyeeee...

Yang penting, aku happy... Yahoooooo....


No comments:

Post a Comment